Mange danske virksomheder er i stærk konkurrence på nettet - både national og internationalt. Online markedsføring er blevet en stadig vigtigere konkurrenceparamter, og det ser kun ud til, at tendensen fortsætter.
Danske virksomheder har brug for medarbejdere, som forstår at markedsføre og sælge produkter og serviceydelser på nettet. På Web Marketing Manager får du indsigt i de digitale markedsvilkår og spilleregler, der gør sig gældende i konkurrencen på web.
Du får en lang række konkrete værktøjer:
Søgemaskineoptimering og kampen om de gode pladser på Google
Google AdWords og PPC
Google Analytics og effektmåling
Bannerreklame og partner annoncering på nettet
Web 2.0 og sociale medier i markedsføringen
Konceptudvikling, temawebsites og content
Usability og konkrete metoder, som forbedrer brugerens oplevelse af dit website
Uddannelsen består af et grundforløb på 10 kursusdage i Kolding samt online seminarer svarende til yderligere 2 kursusdage. Hertil kommer det spor, du vælger.
Pris fra kr. 2.830.